søndag, oktober 28, 2018

Copenhagen Coast Half 2018

Koldt. Til formiddag prøvede jeg kræfter med dette flotte og iiiisnende kolde halvmaraton. Starten gik fra Sydvestpynten på Amager ad veje, som vi bjørnebanditter en del gange har marcheret på. Der er vildt flot på Vestamager, så alene ruten er et vindende koncept. Ligeledes var der rigtig god stemning, nok deltagere (258 startende af 350 forhåndstilmeldte), fin forplejning og en sej medalje. Mit hjerte, hvad vil du mere? Jo, næste gang ville det være wewy nice, hvis fx Kongelundshallen blev lejet om formiddagen, eller en anden løsning blev fundet til at sikre, at deltagerne ikke er iskolde med stive lemmer inden løbet begynder; personligt ventede jeg mere end en 1 time og 15 minutter i startområdet, og det var altså hjernedødt koldt. Hæv gerne deltagergebyret med en 50'er, hvis det sikrer lidt varme! Angående mit tempo tog jeg det med ro, for jeg har kunnet mærke mine knæ hele ugen og er virkelig forsigtig med ikke at ødelægge dette mit løbetrip ved at få mig en længerevarende overbelastningsskade.

Der er en masse flotte billeder nedenfor. Hvis intet andet er nævnt, er det MORSCH PHOTO ved Morten Schrøder, der er fotografen.















Hov, der er jeg ...






Blikket søger uvilkårligt væk fra horisonten, når slud står een i fjæs.
Man skal vide at det er mig for at se det, men her i hvert fald med kæk attitude på opløbsstrækningen mod mål.




Foto: bloggeren.
Screen dump fra løbets hjemmeside.

Flere stemningsfulde billeder kan findes her (LINK).

***
MERE LØB?
Oversigt over alle mine gennemførte løb og andre idrætsaktiviteter, der IKKE er march, finder du ovenfor i fanebladet Sports eller ved at trykke her (link).

Ingen kommentarer: