fredag, juni 29, 2007

Slutstatus over MAKONI-træning 2007




Det var så, hvad det kunne blive til af træning: 1011,6 kilometer, heraf de 948,5 kilometer på fire måneder (marts, april, maj, juni), hvilket i den periode gav et snit på knap 53 kilometer marcheret om ugen. Se træningsdagbogen for detaljerne.

Om lidt hanker jeg op i mine paksække og smutter over til Holmen, hvor der er fælles overnatning inden lørdagens afskedsreception.

Den næste måned, under undertegnedes MAKONI-ferie, overtager Robert roret på blogskibet, da jeg af åbenlyse grunde ikke har mulighed for at fedte rundt på nettet og støve små historier og billeder op.

Jeg glæder mig til at se, hvad Robert har fundet på, mens jeg var væk! Indtil da: "adieu!", og til mange af bloggens læsere er jeg sikker på, at jeg også kan sige "vi ses i Heumensoord!"

/Thorbjørn Hein

Ingen kommentarer: