mandag, november 15, 2021

10 km Julemærkemarch 2019

Et tilbageblik til 2019, fordi nu er der snart julemærkemarch igen!
Fantastisk smuk vinterdag til en 10 km vandretur ved havnen søndag den 1. december, start og slut i Kastellet, som jeg nok arbejder i til daglig, men aldrig bliver træt af. Slentreturens anledning: Den 43. udgave af Julemærkemarchen, hvis overskud går til julemærkehjemmenes arbejde. Lagde ud over startgebyret lidt penge i tombolaen, hvilket kastede relativt ubrugelige præmier af sig; nogen der mangler en kartoffelskræller?


Se flere billeder nedenfor.

En krystalklar dag i København.





Til min store fortrydelse har jeg mistet medaljen, så min souvenirsamling er ikke komplet. Øv!

Der er snart valg. Hvis du bor i København, vil jeg dels bede dig huske at stemme, dels undersøge her, om jeg kunne være en kandidat for dig.

Ingen kommentarer: