mandag, november 05, 2018

"10" km Strandparken 2018

"Målfoto" fra en dag, hvor jeg holdt igen for at spare kroppen.
Kort rute. Så prøvede jeg for anden gang dette efterår, at jeg flashede bjørnebande-T-shirten til at et løb annonceret som 10 km, men som faktisk var kortere. Ak ja. Ellers en fin rute, god stemning og udmærket vejr søndag den 4. november ude på det sydøstlige Amager. Og i øvrigt også en flot medalje til den hastigt voksende samling. Billigt for kun 100 kr. i deltagergebyr og med mange frivillige kræfter involveret.

Jeg var jævnt kvæstet efter to forudgående dage med både løb og party like it's 2003. Og det er det jo ikke, det er 2018, og mine knæ værkede før og efter løbet.

Flere billeder nedenfor - alle taget af Robert Fedder, med mindre andet er nævnt.






Pæn medalje. Foto: bloggeren.
Ruten var kun 9,7 km, sagde ellers altid "optimistiske" Endomondo.
Jeg havde luret, at ruten var for kort ... I mål fortsatte jeg med at lunte lidt frem og tilbage ude på Amager Landevej for rent faktisk at klokke 10 km ind denne søndag.

***
MERE LØB?
Oversigt over alle mine gennemførte løb og andre idrætsaktiviteter, der IKKE er march, finder du ovenfor i fanebladet Sports eller ved at trykke her (link).

Ingen kommentarer: