tirsdag, december 18, 2007

Kniv komma folde



5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så er jeg tilbage..
Pissekoldt (og sne) i Kabul. Jeg vil råde Kapitänen til at medbringe varmt undertøj, eventuelt flyverdragt.
Noget lunere her sydpå.
Nå men takker for god morskab under min ferie i Danmark.
Ser frem til at straffe leveren igen sidst i februar.
Hold ud! Og god jul.
Fyhn

Anonym sagde ...

Så iøvrigt at der ikke spilles i den skotske premier league weekenden omkring 08 marts.
Alternativt kunne vi nappe en tur til London både Chelsea og Tottenham Hotspurs spiller hjemme.
Fyhn

Anonym sagde ...

Jeg er okay med at tage til london. Robert?

Unknown sagde ...

Jeg havde besøg af TD i går, han bor der ovre omkring.

Unknown sagde ...

Jeg har snakket med Robert, vi kører på med at finde ud af det med london, jeg statser på tottenham. det bliver sammer datoer.