søndag, januar 27, 2013

Pakkeposten har bragt vise vandringsord

Lidt rastløshedsshopping på Amazon for nylig har manifesteret sig fysisk. SÅ! blev vandrelekturen i mit personlige bibliotek ellers mere end fordoblet. Af min samlede gålitteratur er det foreløbig kun Karens glimrende bog samt antologien Fodnoter, jeg har læst, så jeg glæder mig til at få bladet nogle sider igennem.

Jeg tror, jeg vil begynde med Espedals . Den har jeg hørt meget godt om. I den anden ende af skalaen står 100 Greatest Walks in Britain i beredskab, indtil jeg rent faktisk skal derover i længere tid igen :-)

Lige nu skal der dog ikke læses noget som helst, for det tager kræfterne at være til julefrokost med Havhingstens vikingebesætning. Shit, mayn, det var en hård omgang i nat, men det var godt nok sjovt.

Thorbjørn

Ingen kommentarer: