tirsdag, november 06, 2018

7 km Mikkeller Fællestræning #50, lørdag 3. nov. 2018

Hold I Wish, lørdag den 3. november 2018 ved Knippelsbro. Foto: holdkaptajnen.
Debut. For 300 kr. en gang for alle kan man blive medlem af MRC, Mikkeller Running Club. Prisen inkluderer en CRAFT T-shirt med MRC-logo. MRC har afdelinger over hele verden, og der gives en gratis øl efter udvalgte samlinger! Hvis læseren ikke måtte vide det, er Mikkeller nemlig et dansk bryggeri. Lørdag den 3. november hoppede jeg med på bølgen og troppede op i Kødbyen ved øl- og spisestedet Warpigs. Det vrimlede med mennesker, herunder Carsten, som jeg i tidernes morgen har læst statskundskab med og ikke mødt siden dengang. Vi tog et "roligt" hold med pace 5m45s på 7 km, så der var masser af luft til udveksling af røverhistorier. Desuden brugte holdkaptajn Janet Tobiesen et par pauser til at tage gruppebilleder, hvilket er en fin ting som memento fra sådan en dag.

Der er således en række billeder nedenfor fra en smuk rute langs havnen og retur til Kødbyen.


Inden start. Bemærk T-shirt.

Spot de orange solbriller. Tip: Jeg sidder :-)

Et af flere små ophold undervejs.

Sved på panden efter løbet, ikke mindst pga. flot solskinsvejr.

Troede jeg fik en IPA. Det var en passionsfrugtøl. Stor fejl ...

Der var god stemning, og jeg regner bestemt med at komme igen til andre fællestræninger.

Videogengivelse af ruten.

Indmeldelse kan du foretage her (link).

***
MERE LØB?
Oversigt over alle mine gennemførte løb og andre idrætsaktiviteter, der IKKE er march, finder du ovenfor i fanebladet Sports eller ved at trykke her (link).


Ingen kommentarer: