tirsdag, februar 26, 2013

Billedreportage: Vintertur ved Køge 2012, dag 2 + Flagellation eXtreme March

Tilbageblik. Flere billeder fra Køge. Dagen sluttede trist, idet en af marchgængerne (jeg mener, det var på 30-km-ruten) fik et ildebefindende ikke langt fra mål. En ambulance ankom, det så jeg godt, men tænkte ikke nærmere over det. Da vi sad nogle stykker i målområdet meddelte marchledelsen, at marchdeltageren var død. Hans navn var Leif Larsen, og jeg kendte ham ikke, men en sørgelig udgang på en ellers god marchweekend.








  • Navn: 2x30 km Vintertur ved Køge, dag 2
  • Rute: 
  • Deltagere: Hein samt det meste af Team 004, Peter Kronborg og mange andre kendte ansigter
  • Dato: 04 MAR 2012
  • Distance: 30,2 km
  • Tid: 4:19 timer
  • Gennemsnitsfart: 7,0 km/t

  • ***

    Selvdestruktion. Premierløjtnanten havde fået en fiks idé om, at der virkelig skulle bankes nogle søm i denne weekend, og hvilken bedre måde at gøre dét på end ved at runde 40 km på én dag for første gang i 2012? Derfor stod jeg af S-toget nogle stationer for tidligt og gik hjem derfra. Det blev hårdt ... Jeg var brugt oven på tre dage i træk med 30 km pr. dag, fandt jeg ud af. Søndagens 30 var også blev gået i pænt tempo, som det fremgår ovenfor. Ekstraturen endte på usle 6,4 km/t i snit. Det trak ned, at jeg gik ind og købte noget drikkelse i en kiosk, men jeg havde brug for ekstra energi. Så alt i alt 10,3 kilometers selvpineri!! Men hvad, målet var at blive klar til MAKONI 2012, og dét blev jeg.





  • Navn: 10 km Flagellation eXtreme March 2012
  • Rute: station til home base
  • Deltagere: Hein
  • Dato: 04 MAR
  • Distance: 10,3 km
  • Tid: 1:37 time
  • Gennemsnitsfart: 6,4 km/t

  • ***
































































  • Navn: 10 km Flagellation eXtreme March 2012
  • Rute: station til home base
  • Deltagere: Hein
  • Dato: 04 MAR
  • Distance: 10,3 km
  • Tid: 1:37 time
  • Gennemsnitsfart: 6,4 km/t

  • ***

    Ingen kommentarer: