søndag, maj 20, 2007

Medaljelir: Hærvejsmarchen


7 kommentarer:

robertkrogh sagde ...

HEj Svende.
I har nok modtaget en sms fra Bjørn angående T-shirts.


Han skal have svar senest fredag hvis vi skal nye trøjer med til Nojmigen.

Jeg har ikke selv haft tid til at undersøge hvor meget tryk mm. vil koste.

Nu er det ikke ligefrem sådan at jeg står og mangler T-shirs, hvilket jeg heller ikke regner med at i andre gør.
Alligevel kunne det være spas med en eller to stykker med vores www adresse på.
Og det må for alt i verden ikke være for dyrt!
Hvad siger I andre?

Unknown sagde ...

Det kunne da være okay med t-shirts tro jeg.

Hr. T.H. sagde ...

Mit forslag til fed, hvid skrift på en almindelig sort T-shirt.
mvh
Hein

Backprint:

ROYAL GUARDS!
Denmark
NIJMEGEN 2007
Check out the website
WWW.GEMCEE.BLOGSPOT.COM

robertkrogh sagde ...

Det syntes jeg lyder som en plan.

Den er godkendt herfra.

Måske lige uden ! efter Royal Guards.

Hr. T.H. sagde ...

Måske ! eller ej?

Well, jeg stemmer for udråbstegnet, fordi det i mine øne viser:

- at vi ikke tager os selv alt for højtideligt;
- og det giver en ellers i bund og grund ganske tør tekst et gran af action-packedness, som appellerer til den unge gænger samt kvindekønnet som sådan.

mvh

Hein!

robertkrogh sagde ...

Hvis du mener man kan score udelukkende ved hjælp af et udråbstegn, så er jeg da fresh

Anonym sagde ...

T-shirts bliver i år GRATIS!!!! med eller uden opråbs tegn! Men kun 2 pr mand....


jeg får lavet dem sorte med hvis skrift med den tekst i har skrevet på bloggen, der bliver dog reklamer på ærmerne, nu det ikke må koste noget og Café Rembrandt sponsorer igen i år frokost til os i lejren!

BRK