fredag, marts 30, 2007

25-kilometermarch: Greve-København, mandag 26 MAR 2007

Så måtte PL'en til det igen. Den planlagte 30'er søndag druknede i andre opgaver (omend det lørdag jo blev tid til en "hurtig" 11'er, Christiania Dødsmarch 2007), så der var ikke andet at gøre, end at gå hjem fra arbejde om mandagen, det vil sige mandag den 26. marts (særdeles vigtigt for læseren at få alle detaljer med ...).

Og arbejde, nærmere bestemt Greve Gymnasium, ligger heldigvis 24,9 kilometer fra PL'ens bopæl ...

Lille fotoreportage nedenfor

Jeg kom lovlig sent af sted, og da solen var gået ned, og jeg begav mig ind på stisystemerne i Brøndby Strand, overvejede jeg lejlighedsvis - særligt, når større grupper af unge mennesker, der lurvende dukkede op, med alle tegn på suburban kedsomhed i deres kropssprog - om det nu var en genial idé at gå rundt som en meganørd i urban camouflage-kasket, grøn skiundertrøje, knaldrøde Everlastshorts og militærstøvler?! Jeg slap dog for at måtte indgå i håndgemæng (jeg gik jo også hurtigt!), og kun værdigheden fik et par slag, via tilråb fra Brian'er på scooter eller i sænket Golf. Hvis man synes den beskrevne påklædning lyder outreret, kan jeg blot henvise til et hvilket som helst orienteringsløbsstævne, og så kan den måbende førstegangstilskuer se, hvor absurd grimt dét folkefærd klæder sig til konkurrencer. Skal ses, før man tror det ...

Rute: Greve Gymnasium-København, Indre By
Deltagere: Hein
Dato: 26 MAR 2007
Distance: 24,7 km (der blev afveget fra den planlagte rute)
Tid: 3:24 timer (kl. 1814-2138)
Gennemsnitsfart: 7,3 km/t inklusive rast


Foran gymnasiet kl. 1812.

Spring i tid! Foran Hvidovre Stadion - selvom det er svært at se -


- så for en sikkerheds skyld et ekstra billede. Jeg tog ikke nogen æresrunde på cindersbanen, det skal der nok blive lejlighed til en anden gang.

***

Rutebeskrivelse

”Greve Gym-Indre By”

Lavet af ”thein”. Se www.iform.dk, find løberute, søg på thein.

Greve Gym - tvv (til venstre ved) Holmeagervej – thv Greve Centervej – tvv 151 – (Hundige Strand, Ishøj, følg 151 ved 03, Gl. Køge Landevej, Vallensbæk Strand)

NB: 7 km er umiddelbart efter kryds 151/243 (Ishøj Stationsvej), efter Gildbrovej, præcis henover broen.
tvv for enden af Rinebæk Sø, Strandskolevej (Brøndby Strand) – tvv Brøndbyvester Boulevard, 200 meter – thv Strandesplanaden (over E20, Avedøre, 11,93 kilometer) – tvv enden af vejen (NORD), så th (ØST), så tv (NORD) – thv Naverporten (over Byvej) – NaverportenàDybenskærvej

NB: 14 kilometer er 100 meter før enden af Dybenskærvej, hvor Hesselbjergvej ligger på venstre hånd.
tvv Avedøre Havnevej (150 meter) – thv Pagtervoldvej (50 meter) – thv Fagerstedvejàfølg kurven mod S-Ø, Helenas Allé (300 meter) – thv Menelaos Boulevard – for enden, skråt til højre, krydsende Hvidovrevej – Sollentuna Allé (Hvidovre Stadion)àDoras Alle – for enden, thv Dansborg Allé – tvv 151, Gl. Køge Landevej (Åmarken Station) – thv Vigerslevvej/Parkvej – thv sti efter 300 meter, ved Gasbeholder/Sundbo H/Fà Hammelstrupvej (fortsæt over jernbane) – thv Mozartvej – tvv Sjælør Boulevard – thv 02, P. Knudsensgade – tvv Enghavevej/Sydhavnsgade (Sydhavn Station) –

NB: 21 kilometer ved højresvinget ind på Otto Bussesvej.

th efter ca. 750 meter, over jernbanen af lille vej, Otto Bussesvej – tvv 02, Kalvebod Brygge/Vasbygade - følg 02 hjem.

NB: 24,9 kilometer ved Tordenskjoldsgade.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er godt at se at premierløjtnanten får nogle km i benene - eller gør han?
Jeg synes at billede nr to siger det hele? Hvorfor den sorte baggrund? Er det Heins taske man svagt kan anskue ved Hvidovre Stadion på sidste billede?
Ja, man kunne blive ved...
Robert

Anonym sagde ...

Som Henning siger,, Har der været meneskrt på månem?

Anonym sagde ...

Vupti,, Mennesker

Anonym sagde ...

Det var selv der reyyrfr

Hr. T.H. sagde ...

Nja, det er nu ikke min task - det er bagenden af en bil! Men tæt på, ellers, dér ;-)

Anonym sagde ...

Ja ja.. De tre små kommentarer jeg skrev i går, blev vist skrevet efter jeg havde forlystet mig i svær grad.

Hr. T.H. sagde ...

Muhuha! Først når man i en kæmpekoger har smidt kommentarer på et debatforum eller lignende, har man fået taget sin internetmødom!