torsdag, oktober 25, 2018

TBT: 5 km Nike Marathon Start Op 2017

Træt Hein anno 2017 inden en sjælden løbetur.
Det blæste, jeg var kold, jeg var i virkelig ringe form, og jeg ville egentlig gerne bare sove. Til alt "held" (?) var den 29. oktober 2017 dog netop dagen, hvor man gik fra sommer- til vintertid, så jeg kom ud af sengen og ned til Østerbro Stadion ... Tiden blev 25m32s, og jeg er ret sikker på, at jeg alligevel kunne mærke mine ben kun alt for godt.
På lørdag skal jeg igen løbe Nike Marathon Start Op (hvor er det dog sprogligt et fuldstændig forfærdeligt navn til et løb! Altså, seriøst!), denne gang 10 km. Jeg kommer igen ikke til at gå efter nogen rekorder, for jeg løber en del nu, og er immer vagtsom over for at pådrage mig en overbelastningsskade.

***
MERE LØB?
Oversigt over alle mine gennemførte løb og andre idrætsaktiviteter, der IKKE er march, finder du ovenfor i fanebladet Sports eller ved at trykke her (link).

Ingen kommentarer: