tirsdag, oktober 09, 2018

Eremitageløbet 2018 (50-års jubilæum)

Debut. Så fik jeg prøvet berømte Eremitageløbet, verdens første organiserede motionsløb - intet mindre end 50 år har det på bagen. I anledning af jubilæet fik deltagerne i år både end udmærket T-shirt og en elegant medalje, så ikke dårlig timing af mig at vælge i søndags til min E-løbsdebut. Det var en fuldstændig vanvittigt flot dag i Dyrehaven med perfekte forhold til løb. Virkelig en god oplevelse.

Billeder nedenfor, bl.a. af medaljen.



Foto taget på vej hjem fra Dyrehaven.
Kasket fra Arktisk Kommando.

T-shirt fra USG/KSI, KU's idrætsforening, som jeg går til svømning hos, og tights også fra KU :-)



Fin deltalje med bladet.

Tilmeldt som holdfællesskab til dette løb :-)

Fint tilfreds med tiden.

***
MERE LØB?
Oversigt over alle mine gennemførte løb og andre idrætsaktiviteter, der IKKE er march, finder du ovenfor i fanebladet Sports eller ved at trykke her (link).

Ingen kommentarer: