søndag, september 16, 2018

Copenhagen Half 2018

Halvmaraton. En fin solskinsdag i København i dag. Siden Kastelløbet den 21. august har jeg to gange været ude og løbe ca. 3 km, og det er det. Det er således ikke sådan, at jeg er decideret i overtræning, for at sige det mildt, og jeg er aaaalt for tung på den ufede (nå, nej, faktisk ikke) måde :-) Derfor godt tilfreds med, at jeg fik kæmpet mig igennem også de sidste 6 km i dag, hvor jeg måtte sætte tempoet væsentligt ned. Efter en kold, færøsk guldøl ved mål tog jeg i den nærliggende Øbro-Hallen og svømmede 1 kilometer. Så var jeg også brugt for dén dag.
I målområdet løb jeg ind i min gamle ven Søren Lauridsen, og vi fik taget heltebillede sammen.

Flere billeder nedenfor.





Gode, gamle Øbro-Hallen, hvor svømmelærer Frank engang i 1980'erne lærte mig at svømme.

***
MERE LØB?
Oversigt over alle mine gennemførte løb og andre idrætsaktiviteter, der IKKE er march, finder du ovenfor i fanebladet Sports eller ved at trykke her (link).

Ingen kommentarer: