tirsdag, april 24, 2007

Ringborgmarchen - søndag


Søndagen er for mange den traditionelt "seriøse" dag, med færre Gammel Dansk indtaget under morgenmaden.

Læs billedreportage nedenfor.



Der gøgles!


Jeg gik temmelig hurtigt efter forholdene - en meget kuperet rute - og er her nået til Bindeballe, som også andendagens rute kom forbi.



Rød i hovedet! Jeg slæbte på mit vand og otte-ni af Schniebers flaskeøl, vistnok fordi jeg havde lovet, at han kunne få dem ude på ruten. Da jeg imidlertid valgte at give den et skrald kul, endte pilsnerne med bare at være dødvægt, men det gør jo heller ikke noget at træne med dén slags nu og da! Og åh jo, en af flaskerne baldrede på et tidspunkt, så rygsækken fik en liflig odeur.
Det blev et længere rast på Bindeballe, hvor jeg fik kontakt med den forreste dråbe af gængere på seks-syv meget rutinerede marchrotter - fx Torben, som sidste år gik over 7.500 kilometer march. Regn lige på dét ... Målet var at gå over 7 kilo, og det må man sige lykkedes.
Til venstre endnu en herre fra forreste dråbe; desværre har jeg glemt navnet. Det var ellers hyggeligt, og med de til tider ekstremt stejle rutesnoninger, var 6,5 km/t i snit inkl. pauser en god tid - og så var der jo vægten. Rutens længde var 37 kilometer.
Fodslaw Karup efter velgennemført Ringborgmarch.
Per Ole i mål godt en halv time senere - med skør hat.
Fine fødder, bortset fra en blodvabel lige under forreste trædepude. Den blødte noget så fint, da jeg prikkede den. Der var en tilsvarende på modsatte fod; et mønster anes.

Per kørte mig direkte til Parken! Service. Her Troels og Høgen.
Der var "flagdag" i Parken.






Ace og Rune.


Præsidenten for Kopenhagen Keys flasher sin dueblå prollekasket!


Horsens sendte props fra deres lille fanafsnit - hvorefter FC pryglede Horsens sikkert og fortjent, 3-1. Endnu en dag på kontoret. I skrivende stund er det to dage siden, FC hentede guldet hjem på Hjalte Park, og hurraaaaa for det!
Det var alt om Ringborg.
Denne service blev leveret Dem af gemsierne!
Thorbjørn Hein (alle foto og al tekst).

Ingen kommentarer: